en perfekt kväll



- HAIHAI! Igår blev det utgång med Kattis. & kvällen var överbra! Riktigt roligt hade vi, så ska det vara. Mer såna kvällar behövs. Vi stack till Banhof och dansade ihjäl oss fyfan, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om kvällen mer än att det var en perfekt kväll faktiskt.

Togs inga bilder för vi åkte in t Ängelholm i stress så det blev att sminka sig snabbt, dricka snabbt & klä på sig snabbt, men vi va snygga ändå häähää... De va vi inte alls. Såg ut som jag vet inte vad..
Ja körde iafl på svarta kläder med nitar, hade på mig min nya nitväst. Gillas starkt.

Idag har vi ba sovit hela dagen, överskönt haha. Helt döda var vi & jag trodde mitt huve skulle gå sönder så ont jag hade. Brukar aldrig ha det dagen efter, konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0