En tidig studentpresent



- Tävlingarna igår gick väl inte så bra för oss, vi ville springa ut sist av alla men vi får springa ut näst sist. Haha men men det gör väl inget, bara vi springer ut!

Efter att tävlingarna var avgjorda bestämde vi oss (jag&ett par vänner) för att grilla & ha kul! Snacka om lyckad kväll! Efter vi grillat & druckit lite hemma hos baldaten vandrade vi genom eld & vatten till någon fest långt åt helvete men kul var det! Som fan, så tack för en perfekt kväll mina barn.

När jag kom hem idag frågade jag mama vart mina presenter var haha, hittade nämligen en påse från Guldfynd igår som hon inte lyckats gömma så bra. Så idag rotade jag igenom hennes skåp & hittade två stycken, hahaha djävul är jag men de va jävligt kul för hon gömmer typ alltid saker på samma ställe. Snäll som hon är fick jag öppna en tidig studentpresent, snacka om att jag blev överlycklig! Snart ska ni få se va det e, först bilder från tävlingen igår
(inte så många).

Ardi & Kattis



Nille & Drogi



Lisa & Daniela



Moi



Ted ska kasta stövel ,
detta var en riktig störd tävling haha skratta ihjäl när folk fick
upp stövlen i röven hahaha




Nillääh (säger det med finsk dialekt)





Kätz & Nille



N & K,s shoooes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0