FUCK OFF BIG TIME



- Jag falsk? ha ha, ska det vara något skämt eller? Ta en titt på er själva & ta sedan en titt på mig. Tror ni jag blir kall som jag är utan anledning? Nej.
Vissa som pratat till min allra bästa vän får ju skylla sig själva, tror ni verkligen inte min bästa vän säger exakt allt du/ni sagt om mig? & sedan tror ni jag ska vara hur snäll som helst tillbaka?

Ni borde lära er en sak om falskthet & det är jag är långt ifrån det orden det bara går att komma, jag är som jag är, så som ni behandlar mig får ni tillbaka, kanske dubbelt kanske mindre. Men tro inte att ni får något leende tillbaka. Så kalla mig vad ni vill, tyck vad ni vill om mig, I dont give a shit. Innerst inne vet ni att det är ni som gjort felet inte jag. Jag vet mycket väl vilka mina äkta är & det ska jag säga er, det är inte många. För världen är falsk så är det, men som jag alltid sagt Me, mysfel and I. Vad tror ni jag menar med det egentligen? Att jag inte behöver er, aldrig behövt & kmr aldrig att göra. För vänskap kommer man inte långt med, alla vi har vårt egna liv, jag tkr ni borde testa det att leva ert & inte lägga er i mitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0