handla vi lite kläder



- Hejhej alla! Nyss kommit hem från Ängelholm. Åkte in dit v ett tiden med mamma & så gick vi på Kina restaurang, övergott! Sedan handla vi lite kläder, me like! Älskar ba ha en sån heldag med mamma & gå runt, sånt behövs.
Vi tog massa fula bilder på varann som jag ska visa er snart. Så länge får ni kolla på kläderna jag köpte, inte så bra bilder men det får ni tåla.

älskar denna kjolen, hel kär i den!

den gula blommiga tröjan köpte jag då jag var i hbg, passade på att fota den med

sedan köpte jag ett vanligt gult linne där borta, orka fota ni alla vet hur ett

gult random linne ser ut. & sen köpte jag ett till linne ju, men det får ni se på bilderna

jag & mamma tog. Kände jag behövde förklara det för er rövhål =)

Innan gick jag aldrig ut ur en affär utan att ha köpt örhängen.

Nu går jag aldrig ut ur en affär utan att ha köpt armband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0