hyrde en båt



- Hello, kom hem från stranden för en haltvimme sen typ, åkte in dit med Philip sen stack han t jobbet sen kom tjejerna, längesen vi var samlade fast vi var inte alla så var det kul. Jag & monita hyrde en trampebåt som va helt fucked & 4 av oss åkte ut med den, jaja jag fick simma där bak så den skulle gå framåt haha. Eller så funkade den men vi var för klena (med vi räknas inte jag hahaha) Ne skojjar, den var riktigt kämpig att paddla med? Elr trampa med ja ni fattar va jag menar.

& när jag kom hem hade mama lagat asgod mat, vatt sugen på det så länge fyfan va gott det var!
Nej nu ska jag ta mig ett bad och skölja av all sand. Lägger upp bilder sen om ja får dom idag :)
puss


förra året var detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0