import pass



- Nu är jag vaken, elr ah har vatt det ett tag nu, kanske en timme... Kunde inte sova mer efter jag hade ringt doktorn hehe menmen.
Ska till Ängelholm med mamma idag, fixa leg & sånt tror jag. Gått runt med mitt import pass ett bra tag nu.
Sen ska vi nog köpa lite bebis kläder. Yes folks, jag är gravid. Det är därför jag ska till doktorn hehe..
SKOJJA! Min kusins tjej e gravve så får väl köpa med oss nåt till dom nu när vi kommer. Hoppas fortf att jag kan dröja ut tiden liteliiite till, kanske en till vecka i Sverige. Inte för jag vill va kvar här, men har något jävligt viktigt att bli klar med först. Nu kommer jag få nån kommentar, ÅK HEM DÅ JÄVLA BABBE! - Stick om det inte passar.

Ne nu ska jag duscha sedan klä på mig något skönt.. Fyfan hur orkar jag vara uppe vid den här tiden?... Jag som la mig kl 4 elr något..

kolla gravid magen där!

Ne skojjar fortf med er haha srysry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0