längesen man såg dom



- Hbg igår var jätte roligt, handlade inte så mkt för ja fastnade inte för något. Köpte iafl en "väst" elr vad man ska kalla det till mamma, grymt snygg! Sedan köpte jag två linnen & en tröja/linne till mig. Kika in senare så får ni se =).

Efter att jag & Kattis var klara så träffade vi på David, efter vi hade vatt med han en stund åkte vi upp till nån koloni de har i HBG & så träffade vi Samuel & Mario också. Hade skitkul, längesen man såg dom.

Hmm vad mer kan man skriva, kanske ska klaga på något... Vädret?! VAFAN ÄR DETTA?! man blir ju hur sur som helst när man ser detta skitväder, kan inte sola elr softa med sina vänner oke softa kan man men hur roligt är det när två av dom flyger iväg av vinden (skojjar nu hahaha). Men ärligt, hur kul är det gå runt & frysa. Det är sommar, det ska vara sol. Trött på detta.

Nu blev jag sur så nu ska jag ner & göra något gott att äta. Hejdå.

jag igår

(FÖRLÅT!!!!, tog aldrig bilder igår....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0