min danspartner för kvällen



- Igår va rätt sjukt, stack till Madison med Kattis (: hade rätt så kul med löshåret jag hittade på golvet, fick bli min danspartner för kvällen. Aso undra om bruden som tappade det skämdes? Typ lekte att håret var hennes så ba lossnar det eller om nån råkade fastna i det så gick det av... Jag & Kattis hade iafl massa sjuka ideér om det jävla löshåret igår så att vi skrattade hela kvällen åt det. Kattis filmade nog en snutt (UHHÄ SNUTT) men hittade inget annat ord som passade till, får väl lägga upp det här senare.

Ne nu har jag pratat för mycket om löshåret, men resten vill jag inte säga! Jo, jag träffade min barndoms vän som jag inte sett på flera år igår, gissa om jag blev glad!? (kan man säga så?) Ah iafl, blev riktigt glad över att se honom.

Nu ska jag sluta skriva så jag inte avslöjar resten av kvällen för er. Kram

(bild: för några helger sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0