Min stora kärlek - the väska!



- Nyss kommit hem från Ängelholm med mamma, vatt där hela dagen. Det var riktigt kul. Vi började med att gå runt på stan lite så snabbt sedan gick vi till Grafitti för att äta, var döhungriga. Efter maten blev det lite shopping, fick med mig lite hem, mamma med. Hade verkligen fel om Ängelholm, trodde aldrig jag skulle hitta kläder där då jag åkte till HBG ist, men det blev ju tvärtom. Har hittat mer fint i Ängelholm än vad jag gjorde i Helsingborg. Menmen fuck det.

Efter en lång runda på stan blev vi hungriga igen & vad gjorde vi djur? Åt som svin ska ja säga er... Sen gick vi runt lite mer & efter vi vart klara så åkte vi hemåt. & nu sitter jag här. Varm som fan är jag. Ska nog ta & duscha nu, elr nej bada, mkt skönare.

Sen får vi se vad jag hittar på, ska plåga Kattis lite. Men vad vi ska göra än vet jag inte, hoppas på något kul iafl.
Ska vänta tills hon är klar med sitt iafl, hon är också i Ängelholm det aset. Vi missade varann precis men bara skönt slipper jag henne nån extra timme. Ne nu ska ja va lite golliiig & säga d känns tomt utan henne, inte träffat horan på en hel dag nu. Dags för ett bad! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI - (riktig svensk-skånska)

den är typ genomskinlig, var lite osäker på den i början
för tkr inte om att visa så mkt av min kropp men den fick följa med till slut ändå




min stil hoppar till & från, ena dagen gillar jag pösiga tröjor med massa blommor
o skit på & andra dagen tshirts med tryck på, punk ass mother fuuucker.





Behövde ett par shorts, går fan runt med avklippta jeans non stop, men de e bekvämt..



Den ser inte så jättefin ut på bild & ser lite skumt blå ut
men den är babyblå iafl för er som vill veta (
ingen)
& den e sjukt söt i verkligheten hehe




Sen har vi då min stora kärlek, jag älskar brunt. & jag älskar bruna väskor!
Den här väskan har jag kollat på så jävla länge men aldrig pallat lägga
ner pengar på den lilla väskan men idag var jag verkligen tvungen när jag
såg att det var den sista som var kvar haha




Sen köpte jag ett set underkläder också, men det tänker jag inte visa er ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0