Shottar tequila innan läggdags!



- Helluuu! Skolan idag var helt okey, vi pysslade om handel avdelningen i skolan till studenten, ballonger & sånt satte vi upp igår, idag satte vi upp bilder på oss själva på "balkongen" eller vad man ska säga, kan fota imorn så ni kan se. Haha faktiskt grymt, ingen av de andra klasserna har gjort det & alla vet ju vi är lite speciella. Sen skrev vi på lakan också & sånt kul. Texten passar klassen perfekt faktiskt haha eller hälften av oss iafl, lite sura miner från lärarna men sånt får man ta.

Efter skolan stack jag hem till Kattis för Lalla (Daniella, hennes moster) & Alma (Lallas bebis) var där på besök. Softade med dom hela dagen och lekte med Alma. Världens finaste flicka är hon! Sen somnade jag & Kattis pluggande, sen joinade hon mig & vi sov bort resten av dagen. Jävligt skönt måste jag säga! Är fortf trött, men först ska jag äta något sedan duscha.. SEEEEEEEEEN ska jag sovaa! & lägga upp bilder från dagen såklart.

Imorn är det klasskamp eller vad man kan säga, vi tävlar om vem ska springa ut först på studenten. Hoppas nu att alla i klassen kommer, annars blir jag jävligt sur på er! FATTAR NI DET?! hihi..
Har nog inte så mkt mer att säga..
HELG IMORN! vad innebär det? fest kanske? Känner att jag behöver alkohol, börjar skaka för att jag inte druckit på några dagar.... Kattis, come on over & så shottar vi en tequila innan vi går & lägger oss.
Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0