The Accident!



- En askul sak hände när man fick gå runt & hälsa på alla i skolan o massa sånt.

Plötsligt hörde jag en asstor smäll, trodde någon slängt ner nåt i bibblan... Men så var det inte, det var någon som hoppat ner i bibblan rätt på en bokhylla. JAG DOG AV skratt, kunde inte andas när jag såg killens huve i bibblan helt överlycklig & när jag såg den mosade hyllan.

Tror han gjorde mångas fantasi till verklighet då han hoppade från "balkongen" ner i bibblan, för visst har man själv tänk på det, undra hur det skulle vara att hoppa härifrån & landa där nere... Tur va att han hoppade från andra vånningen bara, hade han hoppat från tredje hade det inte varit lika kul. Men måste iafl ge han lite creed att han gjorde det. Vet inte vad han heter, but boy Im damn proud over you!

Två av biblotikarierna skrattade tom åt detta, inte lite heller.

Tror de skrattade mer än mig faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0