Lista



Senaste

Låt du hörde: Lena - Satellite

Film du såg: hmm... Kmr inte ihåg va den heter men vet att jag skrattade ihjäl mig t den iafl ;D

Mat du åt: Fransk hotdog

Kram: Mama efter jag köpt jackan till henne

Puss: Mama pussade mig också för jackan haha ;D

Känslan: längtan

Resa: hmm, har fan ej rest någonstans haha men ängelholm får väl bli en liten resa

Glädje: när ja såg mama bli glad idag

Dröm: drömde något helt fucked inatt men kmr inte ihåg vad, ba att de va en fucked dröm

Person du träffade: Hmm... secret

Personen du pratade i telefon med: Kattis

Personen du fick sms av: Kattis

Gången du åt 7-eleven korv: never

Gången du var utomhus: för en timme sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: på min student

Saken du köpte: en t-shirt

Allmänt

Ska bli skoj: Att dra på bio ikväll

Ska inte bli skoj att: Längta tills nästa twilight film kmr ut

Sparar till: Inget, i've got cash ;) hahaha säger vi... Elr ;D ?

Pålägg som gäller: dressing.

Önskar att jag var bättre på: att hålla inne mitt damp

Dagens dryck: fanta

Vad saknar du: min hund & min morfar

Tre band/artister: palla säga tre, ja säger Linkin fuckiing PAAAARK

Vad har du gjort idag: duschat o sånt, dratt till doktorn, handlat lite

Brukar du svära mycket: i varje menning jag säger finns minst 3 svärord

Hur tidigt stiger du upp: det e olika

På helgerna: efter en utekväll med tjejerna sover jag typ hela dagen så hårda e vi haha

Vad ska du göra ikväll: ska på bio !!

Hur många timmar sover du per natt: olika

Vem är snyggast i världen: min mamma och pappa

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: yasmina kom ner till skåne

Favoritplagg i garderoben just nu: vetifan, finns mkt

Längd: typ 1.66 kanske

Vikt: Vet inte helt säkert, 90kg kanske elr nåt.. Ne men 5

Byter gärna garderob med: inte en enda jävel

Byxa eller kjol: mjukis

Senast utlästa bok: läser ej

Mitt rum kan beskrivas som: soft

Mig själv med tre ord (just nu): törstig törstig törstig

Jag tränar: aldrig

Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0