Vad fan är midsommar för något?



- Vad fan är midsommar för något? Aldrig fattat det faktiskt, man dansar runt en stång som ser ut som en kuk. Det e fan nasty... Tänk alla barn som inte fattar vad dom dansar runt för visst är det en kuk?

& tänk alla fjortisar som firar denna dagen utan att ha en jävla anning om varför, utan dom ser det bara som en dag där man har chansen att dricka, ja... Tycker denna dagen svenskar har kommit på för en anledning att dricka.
Är midsommar till för att välkommna sommaren elr? Då säger jag vilken jävla sommar välkomnar ni? Efter denna dagen & er snopp i marken hoppas jag vi alla lyckats att få hit sommaren.

Nu ser jag en massa MCknuttar köra förbi mitt hus, ska slänga ägg på dom. Man ser ändå mig inte pga av buskarna som blommat ut, blommorna har vissnat dock. MEN bladen är kvar.

Undra vad man ska göra ikv... Blir nog Madison väl, får dra med mig apKattis dit så vi har något att göra ikv. Bästa är att vi inte behöver stå i kö som resten av folket, varför? Jo för jag är speciell, & för att kattis är vän med mig är hon också speciell. Erkänn Kät att du är glad att ha mig som vän? Slippa stå i köer o sånt shiet...

WHO'S THE BEST HA BITCH !? WHO!?!?!?!

hahaha, där kom dampet. Nu ska jag äta, som vanligt.. Fan vad jag äter men det är gott.
Nu känner jag att jag har skrivit för mycket. Hörs sen :) puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0