Visst e jag snäll?



- Nyss kommit hem från Ängelholm, skulle ju till doktorn imorse. Mama ville med mig, men hon gick på stan medans jag var hos the doc. Efter jag vart klar skulle vi hem, fast vi åt först. Sen plockade mama upp lite saker ur väskan hon hade köpt, smink då. Hon gav mig en ny mascara som kommit ut, haha så gullig. Sen tyckte jag synd för hon köper alltid grejer till mig, visst varje gång efter jag shoppat med mina vänner kommer jag alltid hem med något till henne. Så jag gick & tog ut pengar sen bad jag henne välja vilken jeansjacka hon ville ha för jag vet att hon kollat på jeansjackor rätt länge nu men aldrig köpt någon, varför vet jag inte faktiskt... Hon köper alltid saker till mig men aldrig till sig själv. Så till slut valde hon en jeansjacka, visst e jag snäll?
& jag ville inte åka tomhänt hem så jag köpte ett par Miss Sixty jeans & en t-shirt med ett fint sommrigt tryck på - palmer.

 

 


Oj, fotade aldrig mamas jacka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0