WHY GOD WHY?!



- Nyss kommit hem från Äholm med mama&Kattis, träffade på Kattis där borta hon var med sina föräldrar & handla. Efteråt stack vi & åt jag kät & mama & henne föräldrar lämnade oss. Sen gick vi tre & sola sista gången nu inför balen & studenten. Det sägs att det ska regna!?!?!?! VARFÖR?! VARFÖR på vår student!? Balen skiter jag fullständigt i om det regnar vi är ju ändå inomhus förfan MEN STUDENTEN, WHY GOD WHY?!

Lägger upp lite bilder sen från dagen, & kanske en video från när vi lärde oss att dansa idag, såg nog allt när någon smygfilmade mina moooovees!

Nu ska jag på toa fuckers. Längtat till det rätt länge nu hö hö hö. Vad jag ska göra där får ni iiggä väjda. Gissa, den som gissar rätt får tusen kr. Hejdå, to the diningroom! (skulle inte på toa) & hade aldrig gett er tusen kr. Har inte ens 20 för mig sj hahaha.

hahahahahaha kolla plattansiktet!

Kommentarer
Postat av: Shota

Jag ska inte för din skull<3 riktit sjuk bild hahahah<3<3<3

2010-06-07 @ 20:54:36
URL: http://adrijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0