You made my night!!



- Balen igår var så SJUKT BÄST! & pepes bodega var ju ännu mycket bättre. Vill tacka allaaaallaalla för en så jävla bra kväll! You made my night! Detta är verkligen ett minne för livet, lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. & på fredag blir det ännuuuu mycket bättre!!! FÖR DÅ TAR VI STUDENTEN!

Kan ej lägga upp alla bilderna från igår just nu eftersom mamas kompis har sladden t min kamera. Hunnit tatta några från facebook som ni kan få se på sålänge.

Där går jag & Pierre, tredje paret i raden

 

Julia, Walina & Ardi


Walina & Kattis

Har tyvärr inte hittat fler från balen där jag är med på, men det kommer, det kmr...
Ha tålamod ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0