and now... it's really time to play ;)


- Fixad & klar igen då ja, då kör vi ikväll! Sitter & väntar på Kattis, kör på guldfärgat & svart ikväll really nice, ögonen har jag sminkade i guld-svart & brunt, skuggat dom så de ser ljust o mörkare ut ja ni förstår nog hehe.
E man taggad?? JA LITE, igår va jag riktigt taggad, idag e d lite sådär. Men vet det kommer bli så jävla kul, går aldrig att ha det tråkigt med mina vänner, no never! Världens största kärlek till er!

Lägger in bilder sen på hur jag ser ut för just nu väntar jag på ett samtal. & har ingen usb sladd utan minneskort i mobben, jobbigt?- JA! menmen

ses kanske ikväll mina kära (:

/ drunken master Y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0