Får väl köra på rosa



- Hemma från Familia nu, sitter & äter på Malaco snören med smak av jordgubb, mums!
(hahaha uh palla säga mums). Vi köpte inte bara mat och skor som vi egentligen skulle, utan köpte en bikini också, måste köpa bikini i tid faktiskt, annars blir de som förra året jag gick och leta och leta och hittade ingen för alla storlekar va slut, storlekar på arslet, ofc de va slut och sen e det bara fula överdelar kvar. Men jag lyckades faktiskt hitta en fin turkos förra året, nu hittade jag en rosa-aktig jätte söt bikini, letade egentligen efter en svart överdel bara men hittade jag? Nej, allt satt typ litet och fult, svårt detta med bröst.

Jaha sen köpte jag ett vanligt vitt baslinne (använder som tunika ist) & en svart t-shirt med tryck på hmm va mer köptes? Jo två par svarta "converse" skor, ett par med låg sula andra paret med tjock/hög sula - LOVE IT!
& jo juste nagellack, tvunget! Köpte svart och rosa, men vet inte vilken färg ja ska ha på naglarna nu, svart har jag alltid typ... Får väl köra på rosa. Ångest jag vet inte! jag vet ingenting längre... Rädd.. 

Ne nu ska jag fortsätta knarka min Mario låt - Stuttering & äta på mina snören. // Förvirrad


p.s era fittmunnar, jag lägger upp bilder sen på det jag köpt. d.s           ryck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0