fucked up psyko smiles



- Hejhej alla! Har inte kunnat skriva på ett bra tag nu, eller ja ett litet tag egentligen men med tanke på att jag bloggar varje dag säger vi bra tag nu, nej från & meeeeeeeeeeddddd NU!

Jaha, vad har jag gjort? Ja inte så svårt att gissa sig fram till (svenska?) JAG HAR FESTAT! eh, typ en dag hähä. I lördes var jag ute med vännerna i Ängelholm, det var inte planerat utan vi åkte bara för att liksom. Jävligt kul var det iafl, tyvärr togs det inga bilder menmen, I promise you next time blir det phooootoss som fan! Nu blev ni allt glada va?? Hihihi It glads me to put some fucked up psyko smiles on your ugly faces, ne skojja ni e finast. NOT. Ni e konstiga, aso undra vilka ni är som läser? Det skrämmer mig lite att det finns folk som går in här varje dag för att veta vad jag gör, sen finns de ju andra jag vet också som läser. Va på madison förra helgen & då kom det fram en kille till mig, nu kommer jag inte ihåg om detta var en gammal klasskompis eller någon random
(drunken master like always) som sa att han hittat min blogg & tyckte den var typ bäst om man ska säga så. Hähä ne nu överdriver jag, men jo den e bäst men om han sa det har jag inget minne av. Yrar för mkt nu ser jag men whatever läs på kära barn för vem vet om min data cpar sig igen & jag inte kan skriva på ytterliggare ett par dagar (försöker mig på finsvenska här men vetifan om ja skriver rätt)

Jaha, lov nu då, SKÖNT som fan ska jag säga er!! Kattis har bott hos mig nu sen vi fick lov, hmm stalker... She cant live out me... Or can she? Thats the question. Imorn ska jag & hon åka in till Hyllinge köpa ett par skor vi längtat efter, passar på hänga med mama eftersom hon ändå ska köpa mat. SKOR HERE WE COME!!!!

För långt inlägg nu, men detta skriver jag för er skull, er bajsiga äckelskull så att ni inte blir besvikna ifall det inte blir något inlägg imorn, blogg + daggas data = gjort slut - tatt paus - blogg har kanske vatt otrogen med nån yngre äckli fjortis, who knows? Nej, min blogg skulle aldrig ta en fjortis framför mig elr ah framför & framför, tända på nån liten flicka med en hel sminkaffär i huvet, no no. It would'nt!!!!

Nej nu drar jag mig, ska upp "tidigt" imorn. Puss på er & massor av boxar i huvet på er! Big love (hate).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0