I be stuck to you like glue baby


- Goodmorning, sovit gott? D hoppas jag att ni har. Ja har haft världens bästa drömmar! Jaha skola idag då, fan vad jag har blivit skoltrött orkar verkligen inte gå dit men men bara 90(tror jag) något dagar kvar nu till studenten & det går bara inte längta mer. Börjar bli lite orolig för klänningen jag beställt (för tusen år sedan) har fortf inte kommit hem till mig ännu. Hatar att vänta! Vänta är de värsta som finns typ. 

Jajja era grodrövar, har nog inte så mkt roligt att berätta. Jo det är studiedag imorn, hmm den dagen får nog gå åt till vårt projektarbete. Världens stress på det, orka att dom gör d så stort fan. Jävla skola ska alltid överdriva allt.


Oh baby, I be stuck to you like glue baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0