idag fick vi våra


- Sitter här med ett glas choklad mjölk, liiidddl bryyyshan! hahaha uh tänk om jag snackat så! Hade slått mig själv, slått ner mig själv & sparkat på mig, ja det hade jag gjort. Yes sir, yes mam, yes my child.


Vet ni vad?! Idag fick vi våra studentmössor & jag blev så lycklig, fyfan va fin den är, kan inte bli mer nöjd med den. Nu är problemet bara min studenklänning, inte fått hem den ännu & jag vill inte ha någon annan än den. Klurigt klurigt mina vänner. & vill ni veta en till sak? Ja det vill ni, den lukta citron också, mössan aso. Skitgott, nu behöver jag inte tvätta huvet på flera månader, för har en mössa som luktar citron hahah tänk om jag vatt sånt äckel, foj!

Tror inte jag har så mycket mer att säga. Hoppas ni haft en jätte bra dag & att ni alla e friska & glada, förutom du, ja DU hahaha ne driver, nu ska jag yra lite på datan & sjunga med min vackra röst. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0