jag - alltid alkohol



-Nu är jag hemma kära barn, blev en lång pratstund hos Arta. Alltid lika kul <3
Jag är stenhungrig!, Vad är det med mig? Är hungrig typ hela tiden, jag älskar det men det e jobbigt
jag blir ju fan inte mätt. Juste, fick ett par bilder från i lördes men nej dom bilderna är ännu fulare än Quasimodo bilden & det är "snart" läggdags vill ju inte ni ska få mardrömmar.

Nu ska jag ner & laga lite god mat! Want some? Buy/Make your own. Moahaha, Im evil.



oke en bild kan ni allt få, kattis i rosa jag där bak
kännetecken = jag - alltid alkohol
så kärleksfulla vi blir när vi är fulla. 
(tror hon viskar nåt till mig)


Kommentarer
Postat av: kattis

- ser ut som jag har kebaber.... gott. hahahah fyfan jag tror jag berättar där något om någon random

2010-03-22 @ 22:06:12
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- haha men du har inte de, fett fin kropp uh lebb sluta skriv här.

2010-03-22 @ 23:02:03
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0