jag har en skön



- Hej kära anonyma! Hmm, vad ska jag skriva om idag? Är så trött på att skriva om hur dagen har gått & hit&dit, man kommer ju ingenstans med det, eller jo ja får ju nya läsare för var dag som går men jag själv tycker inte det är speciellt kul att läsa om, oke jag skriver inte bara om vad jag gjort men för det mesta och jag tycker det är lamt, kan man säga så? eller ja skriva, lamt? Ajja lamt lamt lamt lamt , säg det många gånger så låter det inte som ett ord hä hä hä jag e så ball.

Tänker ändå berätta för er lite om dagen iafl, jag hade nationella i svenska B idag, muntligt. Det gick väl bra, nervöst men gick helt okey. Pratade för lite dock. Men det gör inget, saken är att jag ställde mig upp & pratade vilket jag hatar att göra, lite stolt måste man vara. Läraren tyckte min röst var skön att lyssna på fast hon sa det med andra ord, haha jag har en skön röst folk! Ofta haha sån grov manlig, yes jag är lite av en man av mig.
Sen har det inte hänt så mycket mer idag, sovit med Diamond. Kul att veta? Vet att ni tkr det.

Skrivit för mycket nu, ni får en puss ( PUSSAR NU ) som tack för ni läste ända ner hit.



gammalgammal bild, från i 1an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0