jag tror hela tiden det är


- Gårdagen gillas! Jag tror hela tiden det är söndag idag, känns som en söndag, faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt ryck nu: faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt faktiskt hahahaha fyfan kmr säga de hela dan idag, ordet blir svårt tillslut med skt! sen så låter det inte som ett ord längre.

Jag är inne i min hungerperiod. Får en sån nångång per månad, är hungrig hela tiden & äter vad som helst, blir aldrig mätt & så fastnar jag för en speciell sak som jag är sugen på hela tiden, just nu äter jag världens fetaste mackor hela tiden där jag har i: ägg, sallad, majonäs, räkor och till det fullt med citronsaft. Mhh yummy. Haha äckel, eecklas av mig själv nu. Ska kväva mig sj m ett ägg nu. Nu ska jag fan ner koka ägg måste äta, sen när perioden är slut äcklas jag av all mat, fyfan kan nt ens kolla på något.

Jaja hejdå anusansikten, känns som söndag fortf..

gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0