jävligt svårt för mig att


- Hej era ugglor! Skolan idag, kändes helt ok faktiskt. Träffade min bästa väään Shpetim som jag nt sett på ouff tusen år känns de som, kramades ihjäl!. Sen jobbade jag & Kattis lite m vårt projektarbete o blablabla de va typ skolan det, efter skolan stack jag & kät t Äholm, skulle sola egentligen MEN de va fel på vårt solarium så ja va skulle man göra, ta en runda på stan tyckte vi då. Där hitta jag ett par jeans, jävligt svårt för mig att hitta jeans. Va tvungen köpa för att "nån" har dratt sönder ett par omtyckta jeans där bak så dom har ett hål i röven, inte fint ju. Inte för jag nt har jeans haha men man har ju alltid ett par favoriter. Sen hitta jag en tunika också, skitsöt. Jaha vad har mer hänt da? , träffade Arta i stan också. Saknat min Gollum som fan, så tog vi bussen hem sen hämta hennes syster upp oss, fått kööörkort nyss har hon så Grattis till det B! (besa).

Efter d stack vi hem till mig, jag arta & kät & så har vi softat tills har verkligen skrattat ihjäl mig, kunde nt ens andas!  And now Im alone yes nu vet ni det med... Så de va typ det, nothing more to say to you.

MÅNGAMÅNGA KRAMAR TILL ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0