kika in senare



- Oh glömde berätta, igår när vi skulle dra oss hemåt från Tres så kom det fram en kille till oss, helt borta var han fyfan, & så jävla rolig. Vi började driva en massa med honom & vakterna bad han dansa MJ för oss, & d gjorde han. Sen började han sjunga från ingenstans ricky was a young boy & då började Fazli sjunga tillbaka heal the world & han hakade på, klart så filmade jag allt detta. Man hör mig i bakgrunden skratta så jag slutar andas och får massa hostattacker & jävlen försöker härma mitt skratt, nära jag kissade på mig där hä hä hä...

MEN vet inte om jag ska lägga in videon? Tänk så hittar han den, hittar han min blogg eller ser den på youtube... Får se, kika in senare, kanske jag lagt upp den då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0