men det e värt pengarna



- Kom nyss ut från badet, tvättade håret me det nya shampoot som mamma köpt, elr nytt&nytt haft det innan fast inte hårinpackningen. Nu ska vi se om mitt hår slutar va så jävla torrt. Hon slösade lr ah "slösade" en del pengar på alla hårprodukter hon köpte till mig idag, men det e värt pengarna. Har tänkt att sova nu, sorry att jag vatt dålig på att uppdatera men så är det ibland & det får ni faktiskt tåla. & lovar att ta mer bilder att lägga in, den e nt världens roligaste blogg just nu lr jo, detta e faniiimej VÄRLDENS BÄSTA BLOGG! NI ANDRA KAN TA & SLÄNGA ER I VÄGGEN MED ERA FULA OUTFIT BILDER, FJORTISÄCKLAR & UPPTRYCKTA PATTAR. Jag är bäst, min blogg med. Ät ankbajs nu. Hejsvejs. Big love to you mina läsare, lr ja de flesta ;)



Kommentarer
Postat av: yasmina

HAHHAHAHA så skön du är ! men afan lätt att din blogg e bäst :D

2010-03-02 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0