sitter här med


- Hej mina lärljungar! Blev ingen skola idag för min del, tappat rösten helt&hållet, lr ja jag tappade. I morse kunde jag knappt prata, kanske blev d för kallt igår? Who knows... Men nu kan jag iafl höra mig själv, men det gör ont som fan att prata, men d gör väl inte så mkt. Nyss kommit ut från badet, sitter här med Lanzas hårinpackning, den luktar så himla gott, ehm va mer kan jag skriva? Vad händer idag mina kära pizdor? Inget vad jag vet, än så länge, för väl se hur d slutar.



Kommentarer
Postat av: Felixmarita

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 10:26:20
URL: http://felixmarita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0