taggad inför ikväll!


- Sry för jag inte skrev igår, tänker inte säga så mkt mer om gårdagen mer än att den va bra.

Idag blir d fest mina kära vänner! Några killkompisar + min älskade Kattis, 
(teach my young Padawan I must) kommer hit & sen bär det av till Madison, får hoppas allt går enligt planerna ikväll, att drickan är fixad, skjutsen hem, ja allt sånt där. & hoppas att själva madison blir jävligt kul! Greta & Shkelett (Cimon) från Paradise Hotel ska dit, inte så mkt att bry sig om men ska bli kul se shkelett hahaha.
Är så himla taggad inför ikväll! Fyfan va d ska bli kuuul, nu får vi hoppas på att ingen förstör ens kväll bara.

Jajja vad mer ska jag skriva om? Finns nog inte så mkt mer att säga, snart ska jag till skolan. Ska stanna där lite extra "lite" för att jobba mer med projektarbetet som snart ska vara inlämnat. S T R E S S ! men orkar inte tänka på de för mkt då blir jag psykad, mer än vad jag redan är.

Nyss kommit ut från duschen, måste klä på mig nu (: puss på er!



hahaha vafan e det för bild jag hitta nyss?
wasted or what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0