tjäna pengar på min blogg


- PIZZA PÅ MORGONEN ÄR BÄST!! visst håller ni med mig? Ni behöver inte säga något, I know you agree.
Ja e så duktig, duscha, sminka mig & även klä på mig på en timme typ, fast pallade ej tvätta håret. Inte bra tvätta det ofta för det slits. Nu lärde ni er något nytt va? Nej ni är smarta & sånt vet ni. Ät tånagel. Imorn är det UF-mässan jag e nervös, varför? Jo det ska jag tala om för er kära politiker. För vi ska presentera arbetet i Aulan & typ prata i 10 minuter framför jätte mycket folk!! Förstår ni varför jag är nervös???????? frågetecken frågetecken. Jag läser knappt högt framför min klass och så nu helt plötsligt ska jag stå på en sceen & läsa. Nejnej, detta gillas inte. Det ska ni banne maj veta va! (skånsk dialekt) hahaha uhä undra hur d låtit om jag pratar hbgska lr ja nåt sånt fult, skånska typ hahaha dör.

Snart ska jag till skolan mina kära lärjungar. Happ kul för er att veta, vem bryr sig vart jag ska liksom?
NI GÖR NI GÖR! annars hade ni inte kikat in här varje dag. Borde tjäna pengar på min blogg faktiskt för att jag är så duktig... But I dont. Hmm but I will.

Ätit klart tånaglen jag gav er? Uhä. Häng dig!. Kväver dig m en kram nu.



jag, nyvaken - för längelänge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0