tog mig tiden att fota mina köp



- Yes det blev rosa nagellack, hade världens ångest för ja älskar verkligen svarta nails. Ajja måste ha lite change ibland faktiskt. Tog mig tiden att fota mina köp, elr aah, mammas köp till mig hihi, snäll mama jag har! Hittade världens finaste jacka idag också men så fanns den inte i min storlek, typiskt aso! Men men...







Överstor bild, lite suddig. MEN NÖJ ER! otacksamma...


Passade på att fota min älskade tatuering medans jag testade bikinin.
Oh min älskade tatuering, min bebis - har knappt bilder på dig ju :(
Känns att det är dags för att göra min andra, vad ja vill ha säger jag inte.
Vart jag ska ha den kan jag avlöja, ryggen...


HAHAHAHA kolla toarullarna i sängen! Dom skulle in på toan vettni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0