tummen upp!


- Nu mår jag bättre, nu kan jag skriva. Igår åkte jag & Kattis in till Båstad, mötte upp Tisa & Sara sen gick vi på en förfest, tummen upp! Efter ett par glas åkte vi till Madison och hade det skitkul. Trodde verkligen inte de skulle vara så kul men jag är nöjd, har lite minnesluckor men det kanske är bra? Måste nog ha skämt ut mig rejält igår men äsch ibland måste man bjuda på sig själv. Visst? Håller ni inte med mig? Pinsam tystnad... ingen svarar på min fråga................

Jag har så jävla ont i min häl, klämde den i dörren & jag tror faktiskt alla fick höra den historien igår om när jag klämde min fot. Skon flög tom av så hårt ja fick dörren på mig, tur jag inte kände det då. Där stog jag barfota o gömde min fot, palla visa sina tår på ett disco. Ingen ska få se dom. Inte ens när jag är full. Men sen hämtade nån skon åt mig, Kattis? kanske, vad vet jag. Jag sa iafl att jag var askungen den kvällen. Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk & så mådde jag illa, försökte sova bort det men d gick inte. Gick & la mig i mammas säng o hade en hink brevi mig, ja resten behöver jag väl inte säga? Vet inte varför ja la mig i mammas säng ens, känns alltid bättre där när man inte mår bra.

Känner att jag har skrivit lite för mkt nu faktiskt, hoppas ni hade en trevlig kväll igår. Puss

ps. ska försöka få tag på ett par bilder (någon fotade mig & kattis när vi låg på golvet o yra-skratta) så ni får kika in här senare (:



me - yesterday


Kommentarer
Postat av: Shota

haha<3 askungen så gulligt, han e så jävla fett den katten jag lovar :D hihi jag kommer inte imorn dagg te skolan men kommer tisdag

2010-03-21 @ 21:07:42
URL: http://adrijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0