kan nog skriva lite autografer



 - Jaha menningen att jag ska berätta om min dag eller? Vill ni veta? JA men okey då va inte så tjatiga jag berättar väl då.

*Kom försent på första lektionen
* Hade föreläsning om HIV
* hade svenska
* Sa till läraren att skita i klassrådet & hon lyssna
* Åt
* Jobbade med montern till vårt projektarbete, moma is proud!
* Tog bussen hem v 5tiden, fick ett samtal på bussen - mamma hade gjort pizza, Dj Yoda is happy.
* Kattis utnyttjade mig för pizzan & fick följa med hem
* Vi somnade i min säng
* Sen drog hon hem & jag satte mig v datan
& just nu plågar hon mig på msn, ska åka dit me mitt jedisvärd & lära henne en läxa

juste, blev klar med en uppsats i svenska också, moma is proud once again.


Jaha de va typ min dag, säkert glömt något...
På torsdag har vi vår UF mässa, kom & kolla? Kan nog skriva lite autografer, så får ni ta en massa bilder med mig, visst vill ni det? hahaha wannabe känd. Det e jag, a little celebirty.

Mhm va mer ska jag berätta mina kära mumier, sitter & äter bilar nu, Ahlgrens bilar - dom som är doppade i choklad & vet ni vad?! JAG GILLAR DOM!. Oh yes I do.

testade shpetims glasögon igår     - yound padwan is learning from master
& började driva lite                        how to get biiiiqäääz! Kät & hennes hoe.

 


Kommentarer
Postat av: Young Padawan

- HAHAHAHAHAHAHAH, jag gillar detta inlägget det får en stor fet tummen upp!

2010-03-16 @ 23:53:01
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0