vet inte varför & varifrån det kommer


- Jag är hungrig! Fyfan, det låter som om någon har startat krig i min mage. Kan det vara Hitler??
(inside joke hahhaha kattis) för er som inte förstår då finns det någon då som liknar Hitler enligt mig en ung version och varje gång jag ser det speciella fotot skrattar jag ihjäl mig, låter inte så kul nu men hade ni sett fotot hade ni garva lika mycket som mig, om inte mer.

Vet ni? Jag är så sjukt sugen på mjölk, vet inte varför & varifrån det kommer från. Hur kan man vara sugen på mjölk liksom? Jag me mina konstiga hmm sug? Kan man säga så, ja whatever ni förstår nog.
Känner lukten av pannkakor och det blir inte bättre oh min mage.. Längtar tills de blir klara!
Erkänn ni blev lite sugna nu? Lite bara? Varför frågar jag er ni svarar aldrig, miljoner som läser men ingen som kommenterar. Ni är fjuttiga faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0