7e Maj 2010 - La Bohéme



- Hejhej fuckfaces! Operan igår va faktiskt grym, trodde de skulle suga o att de skulle va så jävla tråkigt att man skulle somna, men NEJ de va riktigt bra måste jaaaaag säga (: . Bussresan dit var helt ok, gick faktiskt snabbt som fan, kanske för att jag sov halva vägen dit. & bussresan hem var rolig, fick se på Mama Mia på bussen, aldrig sett den filmen, fast jag sov genom halva så tyckte jag den va bra hähä. Togs lite bilder igår men de är för mörka så även om jag lägger upp de kommer ni inte se något. Sorry. Behöver nog en ny mob... Kan någon ge mig det?
Tack så mycket.

Idag händer väl inte so much, vill göra något roligt men vad finns det att göra här? Kan ju alltid gå ut & lägga mig på gräsmattan o sola för det e ju så jävla varmt o solen lyser sååååå himla mkt! WOHU, vi kör på det. Brunhet, here I come!.

Avundsjuk på de som e påväg till Spanien just nu, fan borde följt min & Pierres plan. Lägga mig i resväskan & softa där tills vi är framme i spanien. Det hade fan vatt nåt!.

Hungrig nu, orkar inte skriva om mitt fantastiskt händelserika kändis liv. Ni får skaffa er ett eget. Pussssssss <3



( Kattis stalkern som fota mig igår när jag sov påvägen till Gbg )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0