8maj 2010 - besvikelse



- I
går stack jag & Kattis ut, helt oplanerat ringde jag henne & frågade ifall hon pallade med att dra ut. And yes she did, men det var en besvikelse igår, HBG? hahaha skrattar åt den staden. Dött varje gång. T.o.m hålan där jag bor i är fan mer folk ute än vad det är i HBG. Ängelholm var det en del folk men fortf dött, oke vem bryr sig om folket egentligen men det var inget drag... Hade jag fått i mig ett antal glas hade jag fan gjort så det blev drag men no, ingen lust att dricka igår, eller så hade jag dansat till mig dansgolvet med Kattis men det var ingen bra musik heller så vi drog hem rätt tidigt.

Hade det mycket bättre hemma än ute faktiskt om ja ska vara ärlig. Somnade direkt (:
känner att det lagas nåt gott där nere.. Ska ner & vräka. Puss

 

(Jag & Kattis - förra årets malmöfestival)


Kommentarer
Postat av: MAja

haha tack, det tar jag lite som en komplimang eftersom jag nyss börjat träna igen (A) men min header suger, den har jag gjort sjlv :D haha tog mig BARA 2 h att göra haha.. ska be en kompis fixa en snyggare!

Ja precis, nu blir jag stammis här :D jag mår också bra.. förkyld as hell bara men jag klarar mig. :)

2010-05-08 @ 14:11:52
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0