åkte hem utan skor på fötterna



- Kan berätta lite kort om lördagen vilket jag inte gjort ännu:

  • skog
  • natt
  • mörkt
  • mobillampor
  • ingen sändning på mobilen
  • vatten
  • vatten
  • & mera vatten
  • överblöta skor
  • attackerad av buskar, myggor ja vad somhelst
  • kattis trampa i en myrstack
  • åkte hem utan skor på fötterna

Låter riktigt härligt eller hur? Men kul var det
ett par timmar senare fick man reda på att vännerna som blev kvar i skogen & hittade sina tält hade blivit jagade av en räv, låter ju ännu bättre?

Vaknade för 40 minuter sen, har inte gjort ett piss idag & ändå är jag trött, gick inte ens på min enda lektion jag har idag, den varade bara i 10 minuter fick jag höra, nödigt att ens komma.
Nej nu orkar jag inte sitta inne mer, får kalla ut några vänner så vi kan umgås lite (:
kram sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0