Blir ju hungrig när jag hör ordet



- Nyss ätit upp min pigelin oh fyfan va gott det var! Längesen jag åt de. Vaknade v 8 idag för att plugga lite i boken ist för anteckningar, hatar plugga från läseboken. Asjobbigt. Lärde iafl mig en lång handelsregel som jag kan utantill nu, behöver bara kunna två till som jag inte hittar i boken men d gör inget, den ena har jag ba glömt lite halvt den andra har jag ingen anning om vad det är, KABAB något heter den hahaha what tha fuck? Blir ju hungrig när jag hör ordet, KABAB!

Hmm vad har jag mer hunnit med? Jo lagat mat.. Men la i lite för mkt krydda så åt ba hälften av d sen äcklades jag.
Kan inte diska eft mig heller för de har stängt av vattnet där nere, ORKA! alltid ska dom hålla på & bygga med rören här. Nej nu ska jag njuta av min älskade musik innan jag tar bussen som går om en kvart. Hööööörzzzzz assfaces :)


Kommentarer
Postat av: kattis

- Jag e svinsugen på den maten du alltid gör. Tycker du ska betala mig med det efter jag fixat naglarna..

2010-05-10 @ 13:42:23
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0