Bryr mig ej.



- Hej. Allt bra? Bryr mig ej. M jaja. Ät tolleskit. hihihi


fyyyfan hahaha va torr jag e men har typ inget roligt att skriva om.. Va nyss på mamas jobb, fan va känsligt de e för mig att se äldre folk nu blir helt tårögd direkt jag ser någon liten tant elr gubbe. Trodde inte de skulle va så svårt för mig att se äldre människor eft de som hänt.. Ajja men men varför jag var på mamas jobb
(japp mama med ett M för så säger jag!) ja varför jag var där va för att jag hämtade ett par byxor mama köpt t mig, snygga faktiskt, haha liiite tighta uppe v midjan e så jävla bred där men d gör inget haha suger in magen så går de att knäppa (: hahaha överdriver nu ifall ni inte förstått det än.

Nu ska jag ta på mig mina flipflops & dra ut o springa. Shaaarå

Kommentarer
Postat av: kattis

- HAHAHAHAHAHHA flipflops

2010-05-18 @ 00:58:49
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0