devils child you think?



- Helloooo! Vatt i falkenberg idag hos min morbror, hade riktigt kul där med han. Roligaste personen ever! Tror ja fått min humor därifrån haha, ballaste människan som finns. Snackade om gamla minnen när ja skulle döpas
(inget jag kommer ihåg men sett på video). Direkt jag kom in i kyrkan skrek o grät jag allt möjligt, som om jag var djävulen själv & när prästen skulle hälla the holy water på mitt huve var det ännu värre, men direkt jag kom ut ur kyrkan blev jag tyst, devils child you think?

Iafl nu e jag klar för utgång, väntar bara på Kattis (: tog lite fula bilder ni kan få se

 

 

försökte fota kläderna men d gick ej hahaha som ni ser: militärgrön väst med guldknapar, till det har jag svarta jeans, massa ringar & nitarmband och tror ja tar mina svarta converse skor elr svarta ballerina. Får se vilket blir snyggast. Hoppas ni får en rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: nille

fy fan va fin bild i mitten dagga <3

2010-05-15 @ 02:07:32
Postat av: dagga

- aawh tack nille <3 haha läser du här ;D visste ja nt :D thank you!

2010-05-15 @ 14:31:35
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0