Ditt fel



- Försökt plugga nu ett xantal minuter hahaha, nej men någon timme har jag försökt plugga till provet jag har imorgon men har inte så bra anteckningar så det går inte så jätte bra med det pluggandet, får åka tidigare till skolan och se om jag hittar något där. Läraren sa iafl att de inte går plugga så mycket till detta provet eftersom det är ett prov på hur vi är som försäljare... Ajja hoppas jag klarar det. Har även försökt få klart lite andra saker, Kattis födelsedags present också som är ett jobbigt projekt för mig just nu.. Hmm vad ska jag köpa liksom elr göra... Har en idé, en jävligt bra ide. Men hon kmr komma på mig förr elr senare så jag lägger det åt sidan. Ditt fel Kattis.

Hahahaha dör så skabbiga!

JÄVLIGT GAMMAL BILD :)


Kommentarer
Postat av: kattis

- Nyfiken.

2010-05-09 @ 21:40:53
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0