DU DÄR SLUTA VISSLA!



- Jag har blivit sjuk! Mår illa som fan, men de skiter jag i. Ska åka till skolan & smitta alla lärare wohuuuu! Tacka mig senare. Visst låter det som en bra plan? Jaja jag vet de räcker med apploder nu.

DU DÄR SLUTA VISSLA :@ !

Vet att min blogg blivit lite tråkig haha, har såna perioder då jag inte pallar lägga in alla bilder jag har tatt från dagen, riktigt dåligt jag vet. Men jag säger inte förlåt. Kanske lägger upp något senare (: we'll see, we'll see
(stavar man de så) upp me händerna INGEN SOM VET INGEN SOM VET (rappar som petter)

jag sa till dig att sluta vissla.

Kommentarer
Postat av: Henryhermine

Nice site, welcome to my

2011-04-05 @ 14:52:16
URL: http://henryhermine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0