Du vid liv & jag i graven



2veckor sen idag ... Önska det var bara en mardröm jag kunde vakna upp ur...
Vill inte ha det såhär, jag saknar dig. Försökt hålla tbaka tårarna nu varje dag, varje sekund
men vet inte hur länge jag orkar gå runt med ett falskt leende på läpparna.
Allt va så mkt bättre när ja kunde ringa & höra din röst, när du drog dina skämt som ja skrattade åt i flera timmar.
Hur ska det bli när jag åker till Polen? Att inte få se dig vänta på balkongen, att inte få kolla på Animal Planet med dig
och höra dig berätta om alla djur, om allt du visste. Du lärde mig så mkt. Kunde lyssna på dina berättelser om när du var liten, om 2a världskriget i flera timmar. Varför kan man inte bara spola tillbaka tiden? Varför kan man inte bara byta plats.
Du vid liv & jag i graven...



(tänkte nt visa er bilder alls från dagen då min morfar begravdes,
här är en bild iafl den är från kvällen
då man tände ljus
)

Kommentarer
Postat av: kattis

- Tårar.. kändes i hjärtat <3

2010-05-09 @ 16:03:58
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: Maja

Blir helt tårögd när jag läser ditt inlägg här om din morfar.. :( Beklagar verkligen och hoppas du mår bättre iaf!!! Sånt här är inte lätt men man får samtidigt försöka "acceptera" när en kär vän lägger hatten på hyllan.... <3



RIP!

2010-05-09 @ 16:23:02
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/
Postat av: yasse

Jak mi pszkykro serce :( Om man inte känner sorg efter att ha läst din text är man skadad! gud :(

Beklagar sorgen moje serce <3

2010-05-09 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0