känns i hjärtat!



- Hellooo, sitter & kollar på Hollywood fruar med mama här uppe på mitt rum, älska Maria! Haha hon e fucking bäst.

Skolan idag, hade prov inom personlig försäljning.. Ehm vill inte ens tänka på hur det gick! Efter skolan åkte jag & Kattis hem till henne, jag tvingade henne fixa mina naglar. Blev supernöjd! Thanks biiiiq. Efter de gick vi hem till mig, jag lagade mat till henne som tack för att hon fixade mina naglar & sedan drog vi vidare till Ängelholm för en liten solning, längesen jag solade. Måste få färg nu innan balen/studenten. Orka gå dit som ett vandrande lik liksom.
Hmm va gj vi mer? Eft Äholm stack vi t Kätz igen ja plågade henne lite mer & nu sitter jag här & gör ingenting
lyssnar på Akon - Clap again, fyfan va den känns i hjärtat! ÄLSKAR DEN!

Nu orkar jag inte skriva mer, blev inget roligt inlägg men ni får nöja er tkr jag. Hejsvejs.









(tröjan får mig se big ut)













Allt för mig, over n' out. Peace

Kommentarer
Postat av: Maja

haha jaa eller hur? Snart är jag lika känd :D wihoooo!!! haha. not.

Men jag förstår inte .. nu har jag 79 :S och NEJ jag ser inte fel haha... en gång kollade jag på sidvisningarna jag bara " shiiieeet 145 sidvisningar" men så var det ju JAG som hade kollat den hela tiden kom jag på... hm jaja.. haha.

TACK :D tycker bilden är härlig :) haha..

Ja Maria är bääääst :D så satans rolig också! och jag tror det gick hur bra som helst på ditt prov :)

2010-05-10 @ 22:49:58
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0