Opera i Göteborg


- Sitter i skolan just nu & gör ingenting, lyssnar på Akon - Come back 2 me. Mkt fin låt.
Skulle egentligen ha lektion, eller jag har egentligen lektion men dom skulle till en begravningsbyrå & jag kände att det blev för mkt för mig. Vill inte se på nåt sånt alls just nu eller höra om det. Så nu sitter jag här i min ensamhet, väntar på att någon babbejävel ska gå förbi så jag kan heila lite (insidejoke).

Imorn är det torsdag & då ska vi till Göteborg & se på någon jävla opera, vill strunta i den & springa till kusinen i Torslanda. Hoppas man kan smyga sig ut därifrån... Börjar bli hungrig fast jag nyligen ätit.. Oh orka kan nån svartskalle gå förbi så jag kan rassa mig lite??........................ punkt punkt punkt!


gammalgammal bild!


Kommentarer
Postat av: Kattis

- NEIN

2010-05-06 @ 10:06:09
URL: http://Http://Amorciito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0