Så jävla pinsamt!



- Jag måste bara få ut detta, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, mest skratta tror jag för det är bara så jävla pinsamt!

Brudar/killar (men nu väljer jag säga tjej ist i detta inlägget) som är 100% svenskar men som leker blattar, finns nog inget mer störande när jag ser något sånt. När jag hör på en svensk tjej prata med brytning, aso what tha fuck? Är det coolt på något sätt att vara från ett annat land, är det mer tufft att prata med en brytande accent. Jag förstår utlänningar som kan bryta lite då&då men inte en jävla svensk som pratar svenska i skolan, med vänner & även hemma, var faaaaaaan kommer brytningen ifrån?? Kan någon förklara för mig snälla? Det är så jävla fucking pinsamt att leka något man inte är.

Förstår mig inte på tjejer som går på vi säger nu albanska fester, leker albaner, skriver sina saker på facebook elr vad som helst på albanska, skärp er förhelvete! Stå för den ni är, folk skrattar åt er vare sig ni vill det eller inte. Okey man kanske växt upp med albaner, förstår språket & vad som helst men var stolt över var du kommer ifrån, bara för att majoriteten av dina vänner kommer från ett annat land gör det inte dig till blatte.
Ja, de flesta av mina vänner är albaner, ja jag förstår en del av det albanska språket, men inte fan leker jag alban för det, så snälla ni fucking wannabe blattar med blondt hår & fräknar i hela huvet, lägg av.

Måste tillägga ett skratt också: HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA. Klar.

Kommentarer
Postat av: HAHAH DU KOMMER DÖ NÄR DU SER DETTA

http://www.youtube.com/watch?v=m0MSlki5sPw&feature=related

OCH DENNA

http://www.youtube.com/watch?v=rA1ayIUhYzU&feature=related

denna

http://www.youtube.com/watch?v=eG7zlQrhY4I&feature=related



haha äkta, hon är så bäst

2010-05-27 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0