The eye



- Bettalade balbiljetten idag, fick ett skruttigt litet papper med ett nr på som vi nt ens ska använda? Utan de e bara som ett kvitto som bevis på att man bettalat haha kunde fan gjort en sån själv. Efter min första & enda lektion (svenska läraren kom inte) softade jag lite sen stack vi ner mot fotbollsplanen jag & några vänner för att se när svenskarna mötte ett par danskar som kommit på besök, vet inte hur matchen slutade eftersom vi stack hem rätt tidigt.

När jag kom hem värmde jag mat som mamma lagat, övergod! & sedan somnade jag direkt. Fett skönt sova eft skolan. Fan va tråkigt det är bara skriva om sin dag, måste komma på nåt annat roligt att skriva om...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0