Toga tema



  • Madison igår
  • Toga tema
  • Jag & Kattis hemma hos mig
  • Shotta tequila som galningar
  • Stack hem till en kompis & spela fifa eft madison
  • Kom hem v 4tiden
- Sry orkar inte berätta mer haha , idag stack jag iafl till skolan. Va där vid ett tiden & kollade på skolkampen med vänner, vi vann hela skiten! SUCK ON THAT BIQÄÄÄSZZZ! hö hö hö. Luktar du?
Sen orkade vi inte va där hela dan, var hungriga & så. Stack till Ängelholm & fikade med ett par vänner sedan vidare till hbg för att kolla på när de ska in & ha sin bal. Undrar vad vissa brudar tänker på när de köpte sin klänning. Såg typ en riktigt fin klänning som var turkos, resten var random klänningar.

Lägger upp lite bilder från igår på moi som ni kan titta på (:


(jag har shorts under, dont worry)














Kommentarer
Postat av: kattis

- Gillar bildorna, Jag tog dom, stolt.

2010-05-28 @ 00:48:21
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0