vem är världens gladaste?



- Hemma från skolan nu! Vatt d ett tag, suttit här hemma & hållt på med Kattis present, tror ej jag kommer bli klar med den tills imorn men kan ju alltid försöka, har ju också imorn på mig. Men hmm det e nog röd dag imorn.. Svårtsvårt...

Ajja nu e vi lediga från skolan både imorn & på fredag, vem är världens gladaste? JO JAG!
& idag ska nog jag, Ardi & Kattis fira henne. Få se hur d blir med de. Hade vatt kul om d går som planerat. Tråkigt att vädret jävlas med oss idag bara. Nu ska jag se på Smallville & fortsätta med Kattis present.
Erkänn du e nyfiken kät?



Kommentarer
Postat av: kattis

- jag är såååååå nyfiken, du anar inte haha har försökt klura ut men ikke! Jag ringer dig senare och så planerar vi kvällen

2010-05-12 @ 15:23:31
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: Maja

TACK dagga :) <3 palla vara sjuk nu när man är ledig och allt buhu :( haha.

Hur va kvällen, och vad gjorde ni :D?

2010-05-13 @ 13:20:53
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0