Who gives a shit????



- Skolan var helt OK, träffade mina älsklingar förutom Gimli, "hon" gömde sig i grottan idag tyvärr. Lektionen jag gick på var helt jävla onödig, bara massa yrt snack om feta & smala människor? Who gives a shit????
Ajja, stack iafl hemåt när man fick arbeta själv med vad? Liksom, orkade inte ens fråga henne vad vi skulle göra.
När jag väl var hemma skulle jag laga mat, men neeeeej! Då ringde bästa vän (Kushtrim) & frågade ifall jag ville med till Båstad snabbt, såklart ville jag det. Inte sett han på år typ, så mkt han hade att berätta fyfan vad jag skrattade, sånt behövs <3.

& nu sitter jag här & lyssnar på Justin Bieber - Stuck in the moment. Orka att ja lyssnar på en minikid. Men som sagt I dont give a shit, hans texter e jätte fina (: äsch orka förklara lyssna på låten ist:




With you,
With you,
I wish we had another time,
I wish we had another place

Now Romeo & Juliet,
Bet they never felt the way we felt,
Bonnie & Clyde,
Never had to hide like,
We do,
We do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0